woensdag 20 maart 2013

Gepasseerde wielrenner symbool: RIS

Naar aanleiding van mijn vorige post kon ik het niet laten...

 
...maar dit is mijn voorstel voor elke wielrenner/mountainbiker die een serieuze poging heeft gedaan om je bij te houden. Ik mag er twee plakken.
 
 
De vraag is, wat gaan de wielrenners (en waar?!) plakken als ze een keer een velomobilist klop hebben gegeven???
 
Naschrift. Als je citeert, moet je natuurlijk wel je bronnen vermelden:
 
Wielrennerlogo:
 
Uitgeputte smiley:
 
Voor zover ik kan overzien zijn beide symbolen vrij in gebruik. Als je daadwerkelijk de uitgeputte wielrenner op je velomobiel wilt plakken, dan ben je van harte welkom! Laat het me even weten.

9 opmerkingen:

  1. ik vind het wel een sexi plaatje , is het een vrouwelijke fietser , aan de beentjes te zien wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lol !

    Dit was ook een vrouw...meer een flyby dan een 'eerlijke' RIS en ik kwam pas ver na het passeren eens op snelheid ;-) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AydVdCt6QxA#!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad een flyby , wat een snelheid en wat een smal paadje.

      Verwijderen
    2. Mooi filmpje en wat ga je hard man! Groentje vraagt: wat betekent de afko RIS?

      Verwijderen
    3. En dat was nog met de Strada....

      RIS = Racefiets Inhaal Syndroom

      Verwijderen
  3. En wat plak je bij een brommer?, of een auto?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knip en plak werk van Internet vallend onder het citatie recht, ;-) volgens mij is de fietser het wielrensymbool van van het IOC. We gaan maar geen grappen maken over het feit dat ze een vrouw hebben getekend...
    Voor auto kan je het file symbooltje kiezen. Wel minstens 50 autos passeren;-) Slome omaatjes inhalen is natuurlijk geen sport.
    Voor de brommer heb ik een idee, komt binnenkort, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen